Home » Helgekos » Reiser » Sponsor, Giveaway » Göteborg: Fredagskvelden

Göteborg: Fredagskvelden

— Sponset hotellopphold —

Vi er i skrivende stund tilbake i Oslo etter en finfin helg i Göteborg, og her er første bloggpost fra helga vår:

Fredag kveld sjekket vi inn på Scandic Rubinen da klokka var rundt åtte på kvelden, og ble møtt av en superhyggelig hilsen å rommet vårt! Jeg hadde nemlig ordnet med et sponset opphold til oss, gjennom Scandic Rubinens bloggers inn. Genialt konsept, og supert for sånne som meg som elsker å reise, og å blogge om både reise og hotell! Vi kosa oss og slappa litt av, før vi gikk ut for å spise middag:
Fredagkveldens spisested ble Moon Thai Kitchen, som fineste Synne hadde tipset oss om. Det viste seg nemlig at det strengt tatt lå rett ved siden av hotellet vårt, hoho! Restauranten var som en tur til Thailand, rett og slett, og vi fikk oss et bord langt inn i lokalet, i et slags avlukke:
Hvor det var UV-lys og malt med passende maling på veggene. Det var ca umulig å ta bilder i kroken vår, men håret mitt så i alle fall veldig kult ut i lyset, eller hva?! Dette bildet er så og si ikke redigert:
Som på mange andre asiatiske spisesteder kunne man få nesten alt på menyen vegetarisk og vegansk (med ekstra grønnsaker, eller med tofu), og jeg gikk for en rød curry. Bildene jeg tok av den be helt ubrukelige, men Åsmunds rett fikk jeg i alle fall foreviget greit. Nyyydelig mat!:
Og herlig sted! Bare se selv:
IMG_2476 IMG_2478 IMG_2481

Etterpå trillet vi tilbake til hotellrommet vårt, hvor vi sovnet nesten med det samme. Vi måtte tross alt være uthvilt til en lørdag full av nye inntrykk!

Del: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
  1. Oj for en fancy restaurant! Fargerik og gøy, nesten som en tur til Thailand, som du skriver. Maten så veldig delikat ut! God søndagskveld!

1. Aha! Da kan jeg anbefale Palais des Thes i Hegdehaugsveien 32 å
      På det aller varmeste! Du kan også ta turen innom Black Cat i Grensen, Kusmitea på Oslo City, og Sunkost i Grensen. Alle disse stedene har godt te-utvalg, med mye forskjellig godt. God tur!!